Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Documente necesare - vanzari prin automatele de cafea

Buna ziua,
Care sunt documentele de evidenta necesare unei persoane fizice care desfasoara activitati de vanzare prin automatele de cafea?

1 raspuns


la 02 Aug. 2012
Contribuabilii care obtin venituri din activitati independente sunt obligati, potrivit prevederilor art. 49 alin. 8 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare, sa organizeze si sa conduca evidenta contabila in partida simpla. Persoanele fizice autorizate, au obligatia obtinerii si completarii unor registre si documente obligatorii. Registrul unic de control. Se achizitioneaza de la finante organul fiscal pe raza caruia se afla sediul contribuabilului in termen de 30 de zile de la infiintare pentru toate tipurile de PFA. E necesar de avut atat la sediu cat si pentru fiecare punct de lucru daca este cazul. Registrul-jurnal de incasari cod 14-1-1/b se foloseste ca document de inregistrare a incasarilor si platilor de catre PFA impozitate in sistem real. Este documentul care arata situatia financiara a PFA. Registrul inventar cod 14-1-2/a se foloseste de catre PFA pentru inventarierea patrimoniului. Totodata pentru incasari si plati numerar intocmiti si registrul de casa.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x