Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Documentatie necesara la o Intreprindere Individuala - gogoserie CAEN 5610

Buna ziua,
Va rog sa imi spuneti ce documente trebuie sa intocmesc pentru evidenta contabila la o intreprindere individuala-gogoserie, atat pe parte contabila, cat si pe parte de productie. Cum trebuie sa fac receptia produselor folosite in obtinerea produsui finit? Cum le incarc si scad din gestiune pe acestea? Ce documente trebuie sa intocmesc?
Multumesc.
Adaugata in   Monografii contabile

1 raspuns


la 13 Feb. 2013
Buna seara, In ceea ce priveste materia prima, aceasta se inregistreaza in note de receptie, in fise de magazie, bonuri de consum, precum si a unor procese verbale de transformare sau rapoarte de productie din care sa rezulte productia obtinuta (cantitatea de gogosi). Daca folositi contabilitatea in partida simpla trebuie sa procurati registrele prevazute de Ordinul MFP nr 1040/2004: Registrul-jurnal de incasari si plati (14-1-1/b ) si Registrul-inventar (14-1-2/a) care se inregistreaza la Fisc dupa numerotarea si snuruirea acestora. Tot Ordinul MFP nr. 1040/2004 precizeaza documentele utilizate si modul de conducere a contabilitatii. De asemenea trebuie sa mai aveti: - de la DGFP Registrul unic de control in care se consemneaza de organele de control toate verificarile efectuate; - Registru inventar (cod 14-1-2) pentru inregistraea rezultatelor inventarierii anuale (sunt discutii ca trebuie sau nu trebuie acest registru); - Jurnalele de vanzari si cumparari pentru intocmirea Declaratiei 392 si urmarirea cifrei de afaceri (pentru plafonul de 65.000 Euro). Jurnalele Vanzari si Cumparari sunt obligatorii pentru toate persoanele impozabile si neimpozabile pentru operatiunile efectuate in desfasurarea activitatilor economice. Modelele ale jurnalelor Jurnalele Vanzari si Cumparari şi registrelor care trebuie întocmite conform art. 156 din Codul fiscal sunt propuse în anexele nr. 1-4 ale OMEF nr. 1372/2008. Aceste documente prevăzute se pot întocmi manual sau prin utilizarea sistemului informatic, după caz. Nu se utilizeaza registrul de casa. Sunt necesare un retetar si casa de marcat.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x