Buna ziua,
In cazul achizitionarii unui registru unic de control, trebuie facuta o dispozitie de plata pentru ca mai apoi sa fac un decont de cheltuieli pentru suma cheltuita?
In rubrica "scopul platii", existenta in formularul pentru dispozitie, ce anume trebuie specificat?
Multumesc!
In cazul achizitionarii unui registru unic de control, trebuie facuta o dispozitie de plata pentru ca mai apoi sa fac un decont de cheltuieli pentru suma cheltuita?
In rubrica "scopul platii", existenta in formularul pentru dispozitie, ce anume trebuie specificat?
Multumesc!
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Expert Marina- Alexandra Cruciu
Raspunsuri la intrebarea
la 01 Mar. 2013
Buna ziua,
Daca dumneavostra, in calitate de persoana fizica, cu banii personali, ati achizitionat un Registru unic de control, trebuie sa intocmiti o Dispozitie de plata in care sa specificati scopul decontarii sumei respective: "Achizitie Registru unic de control".
Se face cerere de decont si se primesc banii inapoi.
Daca banii cu care s-a achizitionat Registrul erau din casieria unitatii, Dispozitia de plata trebuia intocmita in momentul in care s-au ridicat banii.