Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Decontare cheltuieli amenajare sediu

Buna ziua,
In cazul unor cheltuieli privind amenajarea sediului unei firme, care este perioada minima de decontare a acestora (mentionez ca in luna in care au fost realizate le-am contabilizat in contul 471, urmand ca incepand de luna viitoare sa le recunosc ca si cheltuieli).
Este posibil ca ele sa fie trecute integral pe costuri in luna urmatoare celei in care au fost realizate?
Multumesc!
Mihaela florea

1 raspuns


la 18 Apr. 2016
In functie de natura lucrarilor se face inregistrarea contabila. Daca ati inregistrat ca lucrari in avans, veti trece pe cheltuiala costurile lucrarii in momentul incheierii procesului verbal de receptie sau punere in functiune.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x