Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

cum scot din evidenta contabila produsul finit refuzat de catre clienti

O parte din produsul finit (usi,ferestre din lemn stratificat ) a fost returnat de catre clientii nemultumiti si depozitat in magazia fabricii ,in timp acesta s-a deteriorat .Cum scot din evidenta acest produs finit ?Care sunt notele contabile si ce documente trebuie sa intocmesc ?Cheltuiala este deductibila conform noului cod fiscal ?

2 raspunsuri


la 04 Feb. 2016
Pentru produsele refuzate de client veti face scoaterea din gestiune ca produse neconforme in baza unui referat si decizie manageriala si se propune imputarea sau nu a valorii acestora rezultatul fiind inregistrat ca venit.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 05 Feb. 2016
Din pacate nu avem cui sa imputam ,clientii le-au refuzat din cauza diferentelor de culoare sau motive ce nu au tinut de prestatia muncitorilor . Scoaterea din evidenta o inregistrez ca pe o vanzare si colectez tva in cazul in care se imputa ?Dar daca nu imputam ce note contabile facem ? Ca ex ,inregistrarea produsului finit la data finalizarii , la pret productie 345=711-10.000 lei Intocmesc referat plus decizie manageriala pt scoaterea din evidenta fara imputare ca si marfa degradata .Ce nota fac ? 711=345 -10.000 ?????? sau 6588=345 ???
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x