La creditarea unui SRL abia infiintat pentru decontarea facturilor cu cheltuielile initiale se face un contract de creditare si o dispozitie de incasare? Sau tai si o chitanta?
Adaugata in
3 raspunsuri
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 05 Nov. 2014
Pentru decontarea cheltuielilor initiale, societatea are nevoie de un credit, daca capitalul social nu acopera aceste cheltuieli, deci se face un decont de cheltuieli, urmand ca alimentarea casieriei sa fie facuta in baza unui contract de creditare, iar sumele pot fi virate prin banca sau numerar in baza dispozitiei de plata.
User Mariana Popa
a raspuns userului adrian condurache
la 05 Nov. 2014
Deci fac contract de creditare si dispozitie de plata. Nu atasez si chitanta de incasare?
Consultant Adrian Condurache
a raspuns userului Mariana Popa
la 06 Nov. 2014
Chitanta se ataseaza daca creditarea este facuta de o persoana fizica fara atributii in societate