Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Contract de creditare si dispozitie de incasare

La creditarea unui SRL abia infiintat pentru decontarea facturilor cu cheltuielile initiale se face un contract de creditare si o dispozitie de incasare? Sau tai si o chitanta?
Adaugata in   Monografii contabile

3 raspunsuri


la 05 Nov. 2014
Pentru decontarea cheltuielilor initiale, societatea are nevoie de un credit, daca capitalul social nu acopera aceste cheltuieli, deci se face un decont de cheltuieli, urmand ca alimentarea casieriei sa fie facuta in baza unui contract de creditare, iar sumele pot fi virate prin banca sau numerar in baza dispozitiei de plata.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 05 Nov. 2014
Deci fac contract de creditare si dispozitie de plata. Nu atasez si chitanta de incasare?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 06 Nov. 2014
Chitanta se ataseaza daca creditarea este facuta de o persoana fizica fara atributii in societate
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x