Buna ziua. V-as ruga sa ma ajutati cu urmatoarea problema. Vrem sa amenajam un spatiu comercial inchiriat.As dorii sa stiu daca se fac nir-uri la facturi , cum se inregistreaza si daca se poate un model de bon de consum pentru asta.Multumesc
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 30 Apr. 2014
Cheltuielile efectuate cu aceasta ocazie vor fi inregistrate in contul 231, treptat, pe masura efectuarii acestora.
Nota contabila pentru achizitiile de materiale este urmatoarea:
%=401
231
4426
plata furnizorilor 401=5121/5311
La terminarea lucrarilor se va proceda la receptia lucrarii printr-un proces verbal. La data receptiei lucrarilor, amenajarile in curs vor fi trecute in contul 212 amenajari prin nota contabila 212 analitic=231 .
Acestea se vor amortiza pe perioada derularii contractului de inchiriere.
In cazul in care sediul functioneaza intr-o cladire inchiriata nu sunt deductibile cheltuielile care au ca efect modernizarea spatiului . Sunt deductibile cheltuielile de intretinere si functionare, cum ar fi cele aferente pentru energie, apa, canal, salubrizare, telefon, internet, igienizare si zugraviri curente etc., doar in cazul in care in contract este specificat ca societatea dvs. va suporta aceste cheltuieli.