Buna ziua,
Imi desfasor activitatea ca si economist la un ONG, am CIM si imputernicire sa semnez declaratiile fiscale cu certificatul digital. Intrebarea mea este : administratorul in ce mod semneaza bilantul, cum punem stampila unitatii ?
Este suficienta semnatura mea electronica in care este specificat si numele societatii pe formularul bilantului (PDF inteligent de la ANAF) si semnatura si stampila reprezentantului legal pe celelalte anexe scanate si adaugate formularului ? e ok asa ?
Daca nu, va rog sa-mi spuneti cum ar trebui facut.
Mentionez ca reprezentantul legal nu detine semnatura electronica.
Multumesc
Imi desfasor activitatea ca si economist la un ONG, am CIM si imputernicire sa semnez declaratiile fiscale cu certificatul digital. Intrebarea mea este : administratorul in ce mod semneaza bilantul, cum punem stampila unitatii ?
Este suficienta semnatura mea electronica in care este specificat si numele societatii pe formularul bilantului (PDF inteligent de la ANAF) si semnatura si stampila reprezentantului legal pe celelalte anexe scanate si adaugate formularului ? e ok asa ?
Daca nu, va rog sa-mi spuneti cum ar trebui facut.
Mentionez ca reprezentantul legal nu detine semnatura electronica.
Multumesc
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
2 raspunsuri

Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 17 Apr. 2014
este suficienta semnatura electronica