Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

se transmit Decizia inventariere + Listele actualizate ?

Buna dimineata !
Este prima data cand institutia noastra a primit de la Consiliul Judetean - ordonatorul nostru principal de credite o Adresa prin care ni s-a solicitat Decizia de numire comisie pentru efectuarea inventarierii si Listele de inventariere actualizate.
In Adresa se face referire la efectuarea inventarierii de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii + bunurile propuse pentru casare.
Va rugam sa ne ajutati cu cateva sfaturi: 1. - ce bunuri ar trebui inventariate ? pentru efectuarea inventarierii de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii ? Ce ar trebui sa se scrie in Decizie ? 2. - Consiliul Judetean va trebui sa aiba si el un membru in comisie, ca reprezentant ?

4 raspunsuri


la 22 Oct. 2018
Decizia de numire a comisiei de inventariere face parte din initierea inventarierii patrimoniului. Din comisie nu este obligatoriu sa fie numita o persoana din partea ordonatorului de credite, doar in cazul casarii mijloacelor fixe trebuie obtinuta aprobarea acestuia si oferta preluarii acestora de catre alte institutii din subordinea ordonatorului. In cazul prezentat, ordonatorul a solicitat ultimul inventar si modificarile uterioare acestuia.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 22 Oct. 2018
Daca ordonatorul a solicitat ultimul Inventar, acest lucru inseamna ca va trebui ca institutia noastra sa ii inainteze ultimul PV al comisiei de Inventariere + ultimele Liste de inventariere ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 22 Oct. 2018
Inventarierea, este o operatiune care se face de oricate ori este nevoie, minim o data pe an, la inchiderea exercitiului. Daca ordonatorul a solicitat inventarul, se presupune ca trebuie sa inaintati ultimul inventar, si eventual o situatie cu modificarile ulterioare incheierii acestuia.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 22 Oct. 2018
Va multumim din tot sufletul pentru sfaturi !
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

Contabil sef Teodora Munteanu
Are o experienta deosebita in rezolvarea problemelelor practice ale contabilitatii. Dificultatile...
contabil sef George Necula
A participat activ la Seminarul National de TVA - aprilie 2011, Seminarul National - Noua Lege a...
x