Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

reîncadrarea salariatilor + neplata salarii prin egalizare

Buna ziua !
Conform Noii legi a salarizarii -Legea 153 / 2017, trebuie sa se faca reîncadrarea salariaților
Va rog frumos sa ma ajutatii
cu câteva răspunsuri:
- Cine trebuie sa faca reîncadrarea ?
Institutia noastra va trebui sa facă reîncadrarea, dar
Consiliul județean /ordonatorul principal de credite împreună cu Sindicatul
vor trebui sa stabilească salariile ?
- se va face Decizie de reîncadrare ? sau/si Act adițional la contractul de munca
pentru fiecare salariat ?
- ce va trebui sa cuprindă reîncadrarea ?
Va rog mult de tot sa ma ajutati cu un model de document de reîncadrare.

Nu am prins niciodată așa ceva și nu știu ce ar trebui sa se faca.

Daca salariatii vor fi nemultumiti,
vor putea acum sa Conteste si neplata salarii prin egalizare
cu alte salarii mai mari din tara ?

8 raspunsuri


la 01 Sep. 2017
Reincadrarea se face prin hotararea ordonatorului de credite care aplica legea 153. Institutia in baza hotararii emite decizie de schimbare organigrama si reincadrare personal pe noile functii. Compartimentul personal face act aditional pentru fiecare salariat cu noua functie si salarizare.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 01 Sep. 2017
Dar in cazul de fata, Consiliul Judetean - ordonator principal de credite a emis o Hotarare prin care s-au aprobat doar Organigrama si Statul de functie ale institutiei noastre, insa nu a stabilit si salariile angajatilor nostri, incepand cu intrarea in vigoare a Legii 153/2017. Odata ce nu au fost stabilite salariile prin Hotarare de Consiliu Judetean, institutia noastra va face doar o Instiintare catre fiecare salariat prin care li se comunica: - reincadrarea, functia, gardul si gradatia /treapta, tinand cont de Organigrama si Statul de functii aprobate de Consiliul Judetean ? Odata ce nu se schimba nimic, nici functia, nici gradul,....., la nici un salariat, va trebui totusi sa se faca Acte aditionale - pentru reincadrare ? Odata ce abia din 01.01.2018 se va acorda 25% se vor face abia atunci Deciziile de incadrare si Actele aditionale ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 01 Sep. 2017
Se comunica prin nota de informare angajatii care sunt reincadrati si se completeaza act aditional cu modificarea functiei.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 01 Sep. 2017
Va rog din suflet sa imi mai spuneti: - daca se fac si Decizii de reincadrare pentru fiecare salariat in parte sau - daca se poate face o Decizie comuna pentru toti salariatii la care sa se ataseze o Anexa ( un Tabel ) in care se va prezenta salariatii cu functiile, salariile de baza, gradul, ....
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 01 Sep. 2017
Decizia de reincadrare se face pentru toti salariatii. Actele aditionale sunt pe persoana.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 03 Sep. 2017
Va rog frumos sa imi mai spuneti: - Decizia de reincadrare nu se comunica si salariatilor ? Se arhiveaza doar la Dosarul de personal al fiecarui salariat si la Dosarul cu Decizii ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 03 Sep. 2017
Cand emiteti actul aditional, un formular va fi la angajat
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 06 Sep. 2017
Va multumesc enorm de mult pentru sfaturi !
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x