Buna seara,
Va rog frumos sa-mi spuneti ce anume trebuie mentionat in registrul inventar de catre o PFA cabinet individual de avocatura? Cum trebuie evidentiata valoarea in situatia in care pentru fiecare mijloc fix am 2 sau chiar mai multe facturi. Rubricile din registru au spatii foarte mici si nu-mi permit insiruirea tuturor facturilor.
Am achizitionat mijloace fixe:
- aparat aer conditionat + montaj in valoare totala de 1889 lei;
- centrala termica + calorifere + materiale instalatie + autorizatie de functionare in valoare de 7719 lei;
Obiecte de inventar: carti de specialitate, pahare, geanta, priza tripla cu prelungitor.
Va multumesc mult pentru ajutorul acordat.
Cu stima.
Va rog frumos sa-mi spuneti ce anume trebuie mentionat in registrul inventar de catre o PFA cabinet individual de avocatura? Cum trebuie evidentiata valoarea in situatia in care pentru fiecare mijloc fix am 2 sau chiar mai multe facturi. Rubricile din registru au spatii foarte mici si nu-mi permit insiruirea tuturor facturilor.
Am achizitionat mijloace fixe:
- aparat aer conditionat + montaj in valoare totala de 1889 lei;
- centrala termica + calorifere + materiale instalatie + autorizatie de functionare in valoare de 7719 lei;
Obiecte de inventar: carti de specialitate, pahare, geanta, priza tripla cu prelungitor.
Va multumesc mult pentru ajutorul acordat.
Cu stima.
Adaugata in
2 raspunsuri
Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 02 Iul. 2013
Avand in vedere prevederile Ordinului nr. 1040/ 2004, registrul-inventar serveste ca document de inregistrare a bunurilor achizitionate sau realizate, pe baza documentelor justificative.
In coloana 1 se inscrie numarul curent al operatiunilor, de la inceputul activitatii pana la data incetarii acesteia.
In coloana 2 se inscrie denumirea bunurilor.
In coloana 3 se inscrie numarul de inventar al bunurilor.
In coloana 4 se trece data (ziua, luna, anul) la care se face inregistrarea bunurilor.
In coloana 5 se inscriu felul si numarul documentului pe baza caruia se face inregistrarea bunurilor.
In coloana 6 se inscrie valoarea de achizitie sau valoarea bunurilor ramasa de recuperat.
In coloana 7 se inscrie data (ziua, luna, anul) la care iese din gestiune bunul respectiv.
In coloana 8 se inscrie valoarea inclusa pe cheltuieli pana la data iesirii.
In coloana 9 se inscrie valoarea de iesire (de vanzare) a bunului.
In coloana 10 se dau explicatii cu privire la identificarea bunului.
Acest registru se numeroteaza si se completeaza fara stersaturi si fara a se lasa spatii libere.
User Sofia Vasile
Raspunsuri la intrebarea
la 03 Iul. 2013
M-ar ajuta si mai mult daca imi spuneti cum procedez in cazul centralei termice a carei valoare de inventar insumeaza mai multe facturi.
Cum mentionez toate aceste documente intr-o singura rubrica?
Cartile de specialitate, pahare, priza cu prelungitor, etc. trebuiesc si acestea scrise in registrul inventar?
Pentru ca sunt la inceput solicit ajutorul dumneavoastra.
Multumesc frumos.