Bună diminea?a !
Vă rugăm din suflet să ne ajuta?i ?i să ne spune?i cum trebuie procedat corect:
1. - o Decizie a angajatorului - se comunica in original ? sau in copie ? unui salariat
2. - există un articol de Lege - care să prevadă
dacă se comunică originalul ? sau doar o copie ?
de pe Decizia angajatorului ?
Directorul vrea să le dea salaria?ilor câte o copie
după Decizia de acordare drepturi câ?tigate în instan?ă.
Directorul dă original doar Sindicatului
care i-a reprezentat pe angaja?i în proces.
Salaria?ii vor originale ....
Contabilul nostru a spus că:
- original se dă angaja?ilor care trebuie să ducă la îndeplinire Decizia,
nu ?i angaja?ilor,
?i că
angaja?ilor li se vor da doar Actele adi?ionale
ce au fost emise în urma Deciziei ....
dar, angajatii vor sa primeasca Decizia in original, ca sa o poata contesta ca act administrativ.
Dacă nu li se va comunica o Decizie în original,
angaja?ii cum vor putea contesta un act administrativ ?
pentru că în instan?ă trebuie depus actul original
sau copia certificată ca fiind conform cu originalul de către angajatul care o contestă ....
?i atunci, dacă angajatul nu a primit originalul,
cum va mai putea să certifice o copie primită ?
Cum este corect ?
Legea ce spune în acest caz ?
Nu am găsit nicăieri nimic care să mă lămurească cum trebuie procedat
( nici în Codul muncii, nici în Legea salarizării, nici în Legea contenciosului administrativ, ....)
Vă rugăm din suflet să ne ajuta?i ?i să ne spune?i cum trebuie procedat corect:
1. - o Decizie a angajatorului - se comunica in original ? sau in copie ? unui salariat
2. - există un articol de Lege - care să prevadă
dacă se comunică originalul ? sau doar o copie ?
de pe Decizia angajatorului ?
Directorul vrea să le dea salaria?ilor câte o copie
după Decizia de acordare drepturi câ?tigate în instan?ă.
Directorul dă original doar Sindicatului
care i-a reprezentat pe angaja?i în proces.
Salaria?ii vor originale ....
Contabilul nostru a spus că:
- original se dă angaja?ilor care trebuie să ducă la îndeplinire Decizia,
nu ?i angaja?ilor,
?i că
angaja?ilor li se vor da doar Actele adi?ionale
ce au fost emise în urma Deciziei ....
dar, angajatii vor sa primeasca Decizia in original, ca sa o poata contesta ca act administrativ.
Dacă nu li se va comunica o Decizie în original,
angaja?ii cum vor putea contesta un act administrativ ?
pentru că în instan?ă trebuie depus actul original
sau copia certificată ca fiind conform cu originalul de către angajatul care o contestă ....
?i atunci, dacă angajatul nu a primit originalul,
cum va mai putea să certifice o copie primită ?
Cum este corect ?
Legea ce spune în acest caz ?
Nu am găsit nicăieri nimic care să mă lămurească cum trebuie procedat
( nici în Codul muncii, nici în Legea salarizării, nici în Legea contenciosului administrativ, ....)
Adaugata in
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
7 raspunsuri
User Oana Portar
Raspunsuri la intrebarea
la 29 Aug. 2019
Contabilul nostru a spus că:
înmânarea deciziei se face doar către persoanele însărcinate
să ducă la îndeplinire prevederile acesteia ...
Dar angaja?ii viza?i cărora li se modifică drepturile salariale
nu sunt viza?i ?
Nu ar trebui să li se comunice ?i lor
un original al Deciziei ?
User Oana Portar
a raspuns userului oana portar
la 29 Aug. 2019
Institu?ia are doar angaja?i - personal contractual.
Li se aplica si lor regulile Legii contenciosului administrativ - privind un act administrativ emis de institutia publica ? sau nu ? Daca nu, atunci, ce Lege li se aplica ?
Consultant Adrian Condurache
a raspuns userului oana portar
la 30 Aug. 2019
Actul în original este emis pentru institu?ie. Sindicatul ca parte trebuie să primească un original de la tribunal. Faptul că nu au primit încă, nu inseamna ca nu vor primi, iar în sarcina sindicatului este comunicarea către angajati. Dacă directorul dore?te comunicarea deciziei către angajati poate sa faca o copie, decizia institutiei ?i tabel de semnaturi.
User Oana Portar
a raspuns userului adrian condurache
la 30 Aug. 2019
Este vorba despre o Decizie a angajatorului - care se comunica. Instanta nu mai este in discutie si deci nu mai are nici o obligatie - nu are cum sa comunice Decizia pe care o emite acum angajatorul in baza hotararii Tribunalului.
User Oana Portar
a raspuns userului adrian condurache
la 30 Aug. 2019
Ajutati-ma si cu un raspuns cu privire la urmatoarea intrebare: exista vreo Lege in care sa se spuna care este procedura elaborarii si comunicarii unei Decizii interne a institutiei catre angajati ?
Consultant Adrian Condurache
a raspuns userului oana portar
la 03 Sep. 2019
In Proceduri aveti forma si modalitatea de transmitere a deciziei catre angajati.
User Oana Portar
a raspuns userului adrian condurache
la 12 Sep. 2019
NU avem Proceduri - privind forma si modalitatea de transmitere a deciziei catre angajati.
Trebuie sa ne ghidam doar dupa legi. Dar nu am gasit nimic in Legislatie ....