Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Intrerupere activitate

Buna ziua.
Cand se intrerupe activitatea unui magazin, pe o perioada de maxim 3 ani, dupa ce se elibereaza decizia de la Registrul Comertului,ce documente trebuie prezentate la Fisc pentru a se inregistra suspendarea activitatii? Forma de organizare -II,PFA sau IF -contabilitate in partida simpla.
Cum se procedeaza cu stocul de marfa din magazin -in majoritate produse alimentare, carora pe perioada suspendarii le va expira termenul de valabilitate. Stocul de marfa este evidentiat in Raportul de gestiune zilnic. Trebuie trecut si in Registrul jurnal de incasari si plati sau pe casa de marcat, pentru a se plati impozit ?
Ce declaratii se depun la Fisc pe perioada suspendarii activitatii?
Va multumesc.
Adaugata in   Legea Contabilitatii

2 raspunsuri


la 27 Feb. 2013
La administratia financiara de care apartineti trebuie sa depuneti copii xerox dupa actele de suspendare a activitatii eliberate de ONRC si o cerere de suspendare a activitatii. Totodata se mai depune declaratia 200 privind veniturile realizate pentru anul 2012 care are termen de depunere pana la 25.05.2013. Pentru stocul de marfa din magazin -in majoritate produse alimentare, carora pe perioada suspendarii le va expira termenul de valabilitate, se va face inventarierea si se va intocmi decizia de casare a acestora. Valoarea lor se va trece in Registrul jurnal de incasari si plati.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 27 Feb. 2013
Va multumesc.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x