Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Intrebare despre contracte cu clienti online

Buna ziua,

Activitatea mea este 100% online.

1) Ce informatii trebuie sa contina un contract intre persoane juridice? Imi puteti arata legea care se refera la contracte, mai ales contracte online?

2) In cazul in care activitatea se desfasoara online, care sunt metodele prin care se poate accepta un contract? Daca eu fac un contract, si clientul il accepta prin email sau skype (imi da un reply cu "da, sunt de acord") atunci e ok? Sau cum sa fac? Nu stiu la un eventual control cu va arata un print screen de pe skype :)

3) In cazul in care lucrez cu firme mari ca google adwords (pun reclame google pe siteul meu), nu am pe nimeni care sa-mi semneze un contract, sau sa-mi dea acceptul pe mail. Tot ce am este un "termeni si conditii" pe siteul lor, care insa nu contine datele mele. Eu dau accept cand ma inregistrez pe siteul lor ca pertener. Cum sa rezolv cu ei?

4) Trebuie sa fac contract cu toti clientii chiar daca ei nu vreau contract? Pot include contractul pe factura pe verso?

5) Daca prestez servicii in Noiembrie 2015 si sunt platit in Ianuarie 2016, pot face factura pe Ianuarie 2016? Daca incep activitatea in Noiembrie si in contract scriu ca activitatea dureaza 3 luni atunci e ok?

Va rog sa raspundeti separat la fiecare punct. Va multumesc.

1 raspuns


la 16 Ian. 2017
Contractele incheiate on line sunt dificile prin faptul ca in conformitate cu dreptul comercial trebuie definite partile si acordul lor privind operatiunea. Inregistrarea pe site a acestor date prin completarea campurilor respective precum si acordul sunt esentiale pentru incheierea tranzactiei. Va trebui sa stocati in format electronic toate contractele, si chiar sa le tipariti. Contractul este obligatoriu in cazul prestarii de servicii, acesta putand fi tiparit pe factura pe verso. Facturarea trebuie incheiata la receptia lucrarii si nu la incasare.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x