Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

exista notiunea de Subgestiune a bunurilor ?

Buna ziua ! Va rugam sa ne ajutati cu un raspuns cu privire la urmatoarea problema: tablourile institutiei sunt in gestiunea unui angajat - conservator. Nefiind spatiu suficient pentru depozitarea tablourilor, directorul institutiei vrea sa le amplaseze in birourile angajatilor institutiei. Vrea sa se faca un PV de predare-primire intre conservator si fiecare angajat. Va rugam frumos sa ne spuneti: daca exista notiunea de Subgestiune a bunurilor ? Angajatii iau in subgestiune bunurile /tablourile ? sau cum trebuie procedat ?
CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"!


Nota de informare

10 raspunsuri


la 15 Nov. 2021
Va fi transferat tabloul in gestiunea unui angajat care lucreaza in biroul respectiv, la fel ca in cazul scaunelor, birourilor, calculatoarelor, al imprimantei sau alte obiecte de inventar sau mijloc fix.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 15 Nov. 2021
Dar daca bunurile /tablourile sunt deja in gestiunea unui angajat - conservator ? .... cum vor fi transferat bunurile altor angajati ? - ca gestiune ? sau subgestiune ? Pentru ca daca s-ar transfera bunurie de la gestionarul-conservator la angajatii din birouri, acest lucru ar insemna ca gestionarul-conbservator nu va mai fi gestionar ? Cina va mai raspunde de bunuri ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 16 Nov. 2021
Gestionarul conservator le transfera persoanei din biroul respectiv, dar pentru amplasarea acestora in birouri trebuie verificate conditiile din spatiile alocate.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 16 Nov. 2021
Dar exista notunea de subgestiune ? Va rugam din suflet sa ne spuneti daca poate fi vorba despre asa ceva, daca nu se greseste procedandu-se in acest mod.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 16 Nov. 2021
Nu. Cel care preia gestiunea, va avea grija de obiectele respective, acestea fiind in gestiunea acestuia.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 17 Nov. 2021
Va multumim enorm pentru raspunsuri !
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 17 Nov. 2021
Odata ce gestionarul-conbservator trebuie sa fiegestionar si sa raspunda de bunuri, sa verifice zilnic starea lor de conservare, integritatea, etc., - acest lucru determina ca doar acesta sa fie gestionar, nu angajatii institutiei in birourile carora sunt amplasate bunurile.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 17 Nov. 2021
Dar daca bunurile vor fi amplasate, nu in depozitul de bunuri /tablouri, ci in birourile angaatilor, conservatorul ar putea sa fie in continuare gestionar ? sau nu ? Ar conta ca bunurile se afla intr-o alta locatie, adica nu in depozit ? Conservatorul a spus ca nu poate intra in birourile anagajatilor care sunt in concedii de odihna /medicale /libere si de aceea nu se poate ca bunurile sa fie in continuare in gestiunea sa - dar acest fapt ar constitui un motiv de refuz gestiune ? Pentru ca unele bunuri sunt expuse in muzeu, dar chiar si in Bisericuta familiei poetului unde nu se intra zilnic ....
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 17 Nov. 2021
Normal ar fi ca tablourile sa fie in gestiunea fiecarui birou unde sunt amplasate. Persoana specializata in conservare poate sa verifice periodic daca acestea exista si sunt in stare corespunzatoare. O problema este ca obiectele care sunt expuse in cadrul unui muzeu, nu este normal sa fie amplasate in birouri, ca obiectele de inventar si mijloacele fixe necesare desfasurarii activitatii acestora, precum si din cauza conditiilor speciale de ambient si de intretinere a acestora,
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 18 Nov. 2021
Va multumim enorm de mult pentru sfaturi !
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x