Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

este un motiv de refuz semnatura - membru inventariere ?

Buna ziua !

Va rog sa ma ajutati si sa ma lamuriti in legatura cu urmatoarea problema:
- un membru al comisiei de inventariere
a refuzat sa semneze:
Anexa 1 - Lista bunurilor culturale inventariate,
Anexa 3 - Lista bunurilor culturale lipsa si
Anexa 5 - Lista bunurilor culturale aflate in administrare
din Dosar inventariere.
- motivul invocat de acesta este acela ca
refuza sa le semneze intrucat:
acestea ar facea obiectul unor calcule, cifre pe care nu le considera ca reprezinta realitatea,
deoarece un obiect care a fost inregistrat cu valoarea de achizitie X si este inregistrat ca fiind din argint, aur sau cristal, iar in anul 2011 s-a constatat ca aceste obiecte sunt din alama, cupru, plastic, etc., nu mai poate fi gasit dupa 3 ani (2014) cu aceeasi valoare.

- motivul invocat de acesta poate sau nu poate constitui un motiv de refuz al semnaturii ?
- mentionez ca salariatul are calitate de membru in comisia de inventariere a bunurilor culturale mobile si nu are calitatea si atributii de evaluare a bunurilor inventariate ?

4 raspunsuri


la 26 Mar. 2015
In raportul de inventarieire orice membru al comisiei poate semnala anumite aspecte intampinate pe durata inventarului. La numirea sa in comisie nu a avut obiectii, iar pentru participare trebuie sa certifice prezenta sa alaturi de ceilalti membri. Legat de faptul ca obiectele inregistrate in contabilitate nu sunt in conformitate cu realitatea, pentru cestea se face o fisa cu cele constatate. Nimeni nu-l va trage la raspundere pe acest membru pentru obiectele inventariate.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 26 Mar. 2015
Dupa ce s-a facut Fisa cu obiectele inregistrate in contabilitate care nu sunt in conformitate cu realitatea, ce se va face cu aceasta ? La finalul inventarului, ce va trebui sa faca contabilul sef cu aceste obiecte ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 27 Mar. 2015
La finalul inventarului comisia va redacta un raport cu toate problemele si propuneri privind inregistrarea modificarilor. Reprezentantul legal va emite o decizie in baza raportului prin care se vor face modificari in patrimoniu. In caz ca nu va lua aceasta decizie va fi responsabil pentru patrimoniu in fata ordonatorului de credite.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 27 Mar. 2015
Mii si mii de multumiri !
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x