Buna ziua. Va deranjez cu urmatoarea situatie: Am o I.I.si cu 14.03.2013 nu mai sunt platitor de TVA. Am depus declaratii pentru 2012 si ultima D300 pentru ianuarie 2013. Acum stiu ca in RJIP inregistrez "mere cu pere", adica fie doar baza de la furnizorii ce au TVA, fie total factura de la ceilalti. Se face comert on-line. Contabilitate in partida simpla.
Nu cunosc ce situatii mai dau la ANAF la trimestru.
In Registrul Inventar am inscris biroul, PC-ul, stampila. Am liste de inventar la 31.12.2011 si 2012 , pentru cca. 10 repere ce le-am avut in stoc, dar pe care le voi vinde in aprilie. Mai trebuie inscrisa si valoarea listelor cu stocul de marfa?
La ajustarea de TVA care am facut-o pentru stocuri am intocmit o lista anexa pentru a fi mai usor de verificat. O "lipesc" de ultima D300 data pentru ianuarie 2013?
Pentru marfa cumparata, care se vinde imediat TREBUIE evidenta: fise de magazie, NIR ?
Multumesc pentru ajutor!
Nu cunosc ce situatii mai dau la ANAF la trimestru.
In Registrul Inventar am inscris biroul, PC-ul, stampila. Am liste de inventar la 31.12.2011 si 2012 , pentru cca. 10 repere ce le-am avut in stoc, dar pe care le voi vinde in aprilie. Mai trebuie inscrisa si valoarea listelor cu stocul de marfa?
La ajustarea de TVA care am facut-o pentru stocuri am intocmit o lista anexa pentru a fi mai usor de verificat. O "lipesc" de ultima D300 data pentru ianuarie 2013?
Pentru marfa cumparata, care se vinde imediat TREBUIE evidenta: fise de magazie, NIR ?
Multumesc pentru ajutor!
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Expert Marina- Alexandra Cruciu
Raspunsuri la intrebarea
la 11 Apr. 2013
Buna ziua,
In calitate de contribuabil, in urma infiintarii unei II, in raport cu ANAF nu sunteti considerata persoana juridica, iar prevederile in materie specifica ca sunteti obligat sa depuneti delaratii ca platitor de venit, creante salariale, in cazul in care aveti angajati. Aceste obligatii au termen anual, trimestrial si lunar, in functie de cazul fiecaruia.
Dupa parerea mea, pentru marfa cumparata trebuie intocmite fise de magazie si NIR.