Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

ca sa nu se suprapuna plata pentru 1 zi la 2 contracte de munca

Bună dimineata !



Un coleg economist a promovat concursul de ocupare a postului de contabil ?ef

in cadrul institutiei noastre.

Colegului va trebui sa ii inceteze primul contract de munca, ca si economist,

si sa i se incheie un alt contract de munca pentru contabil sef.

Directorul a spus ca vrea, de exemplu sa procedeze asa:

- contractul de munca pentru economist va inceta pe data de 31.10,

iar din data de 01.11 sa inceapa contractul de munca pentru contabil ?ef.



Va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat:

- ca sa nu se suprapuna cele 2 Contracte de munca

si sa nu i se faca o plata pentru 1 zi pentru cele 2 Contracte de munca,

ce data de încetare si ce data de angajare se va trece in Revisal ?



Colegul de la Resurse Umane a spus ca:

- contractul de munca la angajare se inregistreaza in REVISAL

inainte cu 1 zi de inceperea lucrului ca si contabil sef,

iar incetarea contractului de munca se inregistreaza in REVISAL

cel tarziu la data incetarii contractului.

Adica in aceeasi zi - pe data de 31.10 -

ar trebui sa se inregistreze in REVISAL

incetarea primului contract de munca

si noul contract de munca.

Insa colegul de la Resurse Umane ne-a spus ca

in REVISAL nu poate opera de 2 ori,

adica nu poate face 2 modificari in aceeasi zi.



Colegul care urmeaza sa ocupe postul de contabil sef

vrea sa aibe continuitate, adica

cum inceteaza primul contract

sa i se faca noul contract de munca.



Va rugam din suflet sa ne ajutati cu un raspuns,

cum ar trebui procedat

ca sa evitam plata concomitenta a colegului

pentru 1 zi, pentru fiecare contract,

adica sa nu ii platim 1 zi din ultimul contract de munca

si 1 zi din noul contract,

adica cele 2 contracte de munca sa nu se suprapuna cu 1 zi.

2 raspunsuri


la 01 Nov. 2017
Pentru cazul prezentat se poate inceta contractul de economist in data de 31.10 in baza deciziei de incetare, iar contractul de contabil sef poate fi emis in 31.10 si produce efecte din data de 01.11. Inregistrarea in Revisal se poate face in data de 31.10 si transmite in acelasi raport cu incetarea si inceperea contractelor sau se pot transmite separat in aceeasi zi. Se pot trimite mai multe rapoarte in functie de modificarile produse.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 01 Nov. 2017
Miliarde de multumiri pentru raspuns ! Acum imi este foarte clar care este procedura.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x