Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

aprovizionare si comisii de receptie - incompatibilitate ?

Buna ziua !
Consilul Judetean ne-a solicitat printr-o Adresa
sa se emita o Decizie interna, cu caracter permanent,
cu privire la:
1. - desemnarea unei persoane care face aprovizionarea
si inlocuitorul acestuia, cand primul lipseste motivat,
2. - desemnarea unei comisii de receptie a bunurilor
de natura mijloacelor fixe si obiectelor de inventar,
3. - desemnarea unei comisii de receptie a combustibilului
pentru centrala termica si pentru cele 2 masini,
iar la fiecare comisie sa se desemneze 2 persoane inlocuitoare.

- membrii comisiei pot fi aceeasi, pentru cele 3 comisii ?
- ce membri ar fi incompatibili ?
si pentru ce comisii ?

4 raspunsuri


la 12 Feb. 2015
Aceasta decizie trebuia emisa de mult, si introdusa in Regulamentul de ordine interna. Din aceste comisii pot face parte oricare dintre angajatii institutiei, acestia putand participa la activitatea mai multor comisii. Incompatibilitati nu pot fi decat daca angajatii au cazier judiciar cu mentiuni.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 13 Feb. 2015
Sunt emise Decizii pentru fiecare comisie in parte. Nu a fost data o Decizie centralizata pentru toate comisiile. 1. Din comisii pot face parte si cei care semneaza documente de aprovizionare /achizitii ? Sotul si sotia, gestionarul - nu trebuie sa faca parte din aceeasi comsiei. 2. Ce alte categorii /salariati nu pot face parte din comisii ? 3. Unde /in ce articol de lege se prevad situatiile de incompatibilitate ? 4. - In ces sens se face introducerea Deciziei centralizate in Regulamentul Intern ? Se face trimitere la aceasta si la P.O. ( procedurile operationale ce trebuiesc respectate de fiecare comisie in parte )? Sau se fac unele mentiuni ? ( care ar fi acestea ? )
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 13 Feb. 2015
Este normal sa fie decizii separate, pentru fiecare situatie, dar persoanele pot fi aceleasi, cu atributii diferite. Incompatibilitatea este doar in cazul in care sotul/sotia este in comisia de verificare iar celalalt are functia de gestionar sau receptioneaza produsele. In regulamentul intern se poate adauga cu titlu de procedura institutionala numirea comisiilor si persoanelor care fac parte din comisii.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 16 Feb. 2015
Mii de multumiri ! Si o saptamana minunata va doresc !
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x