Buna ziua !
Va rugam frumos un sfat cu privire la cum trebuie procedat corect: S-a finalizat Inventarierea unor bunuri ale institutiei. Comisia de inventariere a inaintat Procesul verbal conducerii spre aprobare. Directorul a semnat. Va rog frumos sa imi spuneti : 1. - daca este suficienta semnatura directorului pe Procesul verbal de inventariere ? sau trebuie sa se scrie ca : a fost APROBAT ? 2 - pentru a se inregistra /actualiza Listele de inventar in contabilitatea institutiei noastre, trebuie sa se emita o Decizie interna ? sau o simpla Adresa - de solicitare a directorului catre contabilul sef ? Ce ar trebui sa i se ceara contabilului sef si sa se scrie in Decizie in acest caz ?
Va rugam frumos un sfat cu privire la cum trebuie procedat corect: S-a finalizat Inventarierea unor bunuri ale institutiei. Comisia de inventariere a inaintat Procesul verbal conducerii spre aprobare. Directorul a semnat. Va rog frumos sa imi spuneti : 1. - daca este suficienta semnatura directorului pe Procesul verbal de inventariere ? sau trebuie sa se scrie ca : a fost APROBAT ? 2 - pentru a se inregistra /actualiza Listele de inventar in contabilitatea institutiei noastre, trebuie sa se emita o Decizie interna ? sau o simpla Adresa - de solicitare a directorului catre contabilul sef ? Ce ar trebui sa i se ceara contabilului sef si sa se scrie in Decizie in acest caz ?
Adaugata in
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"!
2 raspunsuri
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 23 Oct. 2018
Directorul avizeaza prin semnatura sa valabilitata procesului de inventariere, iar compartimentul contabil trebuie sa prezinte diferentele inregistrate scriptic fata de inventar. Decizia privind diferentele este emisa de Director pentru a se regla prin nota contabila.
User Oana Portar
a raspuns userului adrian condurache
la 23 Oct. 2018
Va multumim frumos pentru raspuns !