Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Adresa - nesemnata de angajat

Buna ziua ! Va rugam mult sa ne ajutati in urmatorul caz cum trebuie procedat : un angajat al depus o cerere nesemnata. Directorul a transmis-o la contabilitate, fiind o problema cu o suma de bani. Sunt pareri diferite : ba ca este o cerere anonima si trebuie clasata, ba ca trebuie intrebat angajatul daca o semneaza si se solutioneaza? Cum trebuie procedat? De la ce data se va lua in calcul cererea, daca angajatul ova semna, adica daca si-o va asuma ?

8 raspunsuri


la 17 Feb. 2021
Daca cererea este depusa prin registratura sau este trimisa ca recomandata cu semnatura de primire aceasta trebuie sa fie luata in considerare daca face referire la salariul persoanei respective si va fi considerata ca fiind emisa de acesta.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 17 Feb. 2021
I s-a dat cererea angajatului ca sa spuna ca este cererea sa si, daca este cererea sa sa o semneze. Colega de la Resurse Umane a spus in schimb ca cererea trebuie sa fie luata in considerare abia cu data de astazi, cand a semnat. ... dar cererea angajatului este inregistrata atunci cand a depus-o .... Ce sfat ne puteti da ? Cu ce data trebuie sa fie luata in considerare cererea angajatului ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 17 Feb. 2021
Daca ati inregistrat cererea fara semnatura, va trebui sa o returnati salariatului cu numar de iesire si sa o inregistrati din nou cand o reprimiti semnata.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 17 Feb. 2021
Angajatul a depus o copie a cererii sale, dar SEMNATA. Adica si-a asumat cererea ca fiind cererea sa. .... Mai trebuie sa returnam salariatului cererea ( prima cerere ? sau copia depusa acum semnata ? ) si sa o inregistram acum, din nou ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 17 Feb. 2021
Daca avem in vedere faptul ca formularul trebuie sa contina si rubrica de data si semnatura, unde se aplica aceasta in forma olografa sau electronica, acest document ar fi trebuit depus in original, corect completat.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 18 Feb. 2021
Daca cererea a fost primita la secretariat fara semnatura angajatului, este cumva vina secretarei ? sau angajatul trebuia sa aiba grija ca cererea sa o depuna semnata ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 18 Feb. 2021
Trebuia sa nu o primeasca si sa nu o inregistreze, sau sa o faca cu observatia ca documentul este nul fara semnatura.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 19 Feb. 2021
Dar daca secretara a primit cererea nesemnata de angajat si a inregistrat-o, cum trebuie procedat ACUM ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

Contabil sef Teodora Munteanu
Are o experienta deosebita in rezolvarea problemelelor practice ale contabilitatii. Dificultatile...
Contabil Senior Georgiana Iovan
Vasta experienta in domeniul contabil, rezolvand cazuri complicate aparute in cateva firme...
contabil Silviu Badea
Absolvent al ASE, colaboreaza in continuare cu succes in mediul didactic. S-a specializat in...
x