Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Acte II

Dupa ce inregistrez si declar firma intreprindere individuala la Finante si rezolv si cu punctul de lucru pentru a incepe activitatea ce acte trebuie sa mai detin in afara de facturier si chitantier?
Adaugata in   Legea Contabilitatii

3 raspunsuri


la 18 Mar. 2013
Buna ziua, Conform prevederilor legale, facturile tipizate nu mai sunt obligatorii. Puteti da o decizie interna prin care sa alocati numerele si seriile facturilor si chitantelor. In cazul in care ati achizitionat deja facturierul si chitantierul trebuie sa le alocati serii si numere, printr-o decizie interna. De asemenea, trebuie sa aveti Registru de incasari si plati, Registru de vanzari si cumparari (daca este cazul). Depinde si de specificul Intreprinderii individuale.
Voteaza raspuns 1 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 18 Mar. 2013
Repararea calculatoarelor si a echipamentelor periferice, mai exact service GSM.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 20 Mar. 2013
Buna seara, Trebuie sa aveti: Registrul de incasari si plati, registrul inventar, fise de operatiuni diverse si fise de amortizari, fise de magazie, bonuri de consum daca este cazul. Daca aveti angajati - declaratiia 112, inclusiv registru de evidenta salariati. Pentru mai multe detalii consultati OMFF 1040 din 2004 cu NM de organizare a contabilitatii in partida simpla.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x