Dupa ce inregistrez si declar firma intreprindere individuala la Finante si rezolv si cu punctul de lucru pentru a incepe activitatea ce acte trebuie sa mai detin in afara de facturier si chitantier?
Adaugata in
3 raspunsuri
Expert Marina- Alexandra Cruciu
Raspunsuri la intrebarea
la 18 Mar. 2013
Buna ziua,
Conform prevederilor legale, facturile tipizate nu mai sunt obligatorii. Puteti da o decizie interna prin care sa alocati numerele si seriile facturilor si chitantelor. In cazul in care ati achizitionat deja facturierul si chitantierul trebuie sa le alocati serii si numere, printr-o decizie interna.
De asemenea, trebuie sa aveti Registru de incasari si plati, Registru de vanzari si cumparari (daca este cazul). Depinde si de specificul Intreprinderii individuale.
User Catalina Popa
a raspuns userului Marina- Alexandra Cruciu
la 18 Mar. 2013
Repararea calculatoarelor si a echipamentelor periferice, mai exact service GSM.
Expert Marina- Alexandra Cruciu
a raspuns userului catalina popa
la 20 Mar. 2013
Buna seara,
Trebuie sa aveti: Registrul de incasari si plati, registrul inventar, fise de operatiuni diverse si fise de amortizari, fise de magazie, bonuri de consum daca este cazul. Daca aveti angajati - declaratiia 112, inclusiv registru de evidenta salariati. Pentru mai multe detalii consultati OMFF 1040 din 2004 cu NM de organizare a contabilitatii in partida simpla.