Buna ziua,
Va rog sa imi spuneti cum se face achizitia unui utilaj, daca acesta este deja cumparat de persoana titulara a unui PFA. Este necesar un alt contract de vanzare-cumparare intre persoana fizica si PFA? Mai e nevoie de un alt document de intrare?
Va multumesc!
Va rog sa imi spuneti cum se face achizitia unui utilaj, daca acesta este deja cumparat de persoana titulara a unui PFA. Este necesar un alt contract de vanzare-cumparare intre persoana fizica si PFA? Mai e nevoie de un alt document de intrare?
Va multumesc!
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 03 Dec. 2014
Un mijloc fix, obiect de inventar etc, trebuie achizitionat cu factura pe numele PFA cu datele fiscale ale acestuia. IN cazul in care ati cumparat utilajul ca persoana fizica va trebui sa incheiati un contact de inchiriere sau comadat pentru utilizare, sau un contract de vanzare cumparare pentru transferul de proprietate, caz in care PFA trebuie sa faca receptia produsului cu NIR.