Lucrez intr-o institutie publica unde suntem desemnate doua persoane care au semnatura a doua pe ordinul de plata. In lista sunt trecuta a doua pentru semnatura, as vrea sa stiu cand trebuie sa semnez eu
- atunci cand este plecata in concediu prima persoana care detine a doua semnatura ? practic ii tin locul sau pot sa semnez si cand este ea prezenta la servici?
Va multumesc!
- atunci cand este plecata in concediu prima persoana care detine a doua semnatura ? practic ii tin locul sau pot sa semnez si cand este ea prezenta la servici?
Va multumesc!
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 22 Dec. 2014
Dreptul de semnatura in banca se utilizeaza cand este necesar. Daca prima persoana nu poate semna, ramane cea de-a doua semnatura. Cel care semneaza isi asuma raspunderea pentru fapta sa, putand semna si cand cealalta persoana este prezenta in institutie, urmand procedura interna de lucru