Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

a doua semnatura pe OP cand semneaza a doua persoana desemnata

Lucrez intr-o institutie publica unde suntem desemnate doua persoane care au semnatura a doua pe ordinul de plata. In lista sunt trecuta a doua pentru semnatura, as vrea sa stiu cand trebuie sa semnez eu
- atunci cand este plecata in concediu prima persoana care detine a doua semnatura ? practic ii tin locul sau pot sa semnez si cand este ea prezenta la servici?
Va multumesc!
E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!


Nota de informare

1 raspuns


la 22 Dec. 2014
Dreptul de semnatura in banca se utilizeaza cand este necesar. Daca prima persoana nu poate semna, ramane cea de-a doua semnatura. Cel care semneaza isi asuma raspunderea pentru fapta sa, putand semna si cand cealalta persoana este prezenta in institutie, urmand procedura interna de lucru
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x