Buna ziua,
Administratorul unei societati comerciale, care este si asociat unic in cadrul societatii, poate sa aplice semnatura electronica pe documentele fiscale (declaratii, bilant) in baza unui certificat calificat emis pe numele sau? Sau semnatura electronica pe declaratii fiscale poate apartine numai contabilului, directorului economic, contabilului sef etc.?
Va multumesc.
O zi buna.
Administratorul unei societati comerciale, care este si asociat unic in cadrul societatii, poate sa aplice semnatura electronica pe documentele fiscale (declaratii, bilant) in baza unui certificat calificat emis pe numele sau? Sau semnatura electronica pe declaratii fiscale poate apartine numai contabilului, directorului economic, contabilului sef etc.?
Va multumesc.
O zi buna.
Adaugata in
1 raspuns
Expert Marina- Alexandra Cruciu
Raspunsuri la intrebarea
la 05 Iun. 2013
Buna ziua,
Conform art.28 alin. 10 si 11 din Legea contabilitatii nr.82/1991 actualizata,situatiile financiare anuale se semneaza de catre directorul economic,contabilul-sef sau alta persoana imputernicita sa indeplineasca aceasta functie. Acestea pot fi intocmite si semnate de persoane fizice sau juridice,autorizate potrivit legii,membre ale CECCAR. Conform art.10 alin.2 din Legea 82/1991,persoanele care organizeaza si conduc contabilitatea,trebuie sa aiba studii economice superioare.
Toate situatiile financiare ale unei societati rebuie semnate si de administrator.