Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Semnatura electronica

Buna ziua,

Administratorul unei societati comerciale, care este si asociat unic in cadrul societatii, poate sa aplice semnatura electronica pe documentele fiscale (declaratii, bilant) in baza unui certificat calificat emis pe numele sau? Sau semnatura electronica pe declaratii fiscale poate apartine numai contabilului, directorului economic, contabilului sef etc.?

Va multumesc.

O zi buna.

1 raspuns


la 05 Iun. 2013
Buna ziua, Conform art.28 alin. 10 si 11 din Legea contabilitatii nr.82/1991 actualizata,situatiile financiare anuale se semneaza de catre directorul economic,contabilul-sef sau alta persoana imputernicita sa indeplineasca aceasta functie. Acestea pot fi intocmite si semnate de persoane fizice sau juridice,autorizate potrivit legii,membre ale CECCAR. Conform art.10 alin.2 din Legea 82/1991,persoanele care organizeaza si conduc contabilitatea,trebuie sa aiba studii economice superioare. Toate situatiile financiare ale unei societati rebuie semnate si de administrator.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x