VÄ? rog sÄ?-mi comunica??i care este procedura legalÄ? de ??nregistrare a cheltuielilor efectuate de o PFA pentru exercitarea profesiei, respectiv: plata luminii, cotele de ??ntre??inere calculate de administra??ia blocului, telefon, fax etc., ??n condi??iile ??n care spa??iul folosit, destinat exercitÄ?rii profesiei, ??l constituie rezervarea unei camere dintr-un apartament familial. VÄ? mul??umesc.
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
2 raspunsuri

Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 15 Sep. 2011
Raspuns:
Ca PFA , puteti incheia un contract de comodat sau contract de inchiriere cu proprietarul apartamentului pentru a putea deduce cheltuielile facute .
Daca incheiati contract de comodat sfatul meu este sa-l autentificati la notar, iar in cazul in care incheiati un contract de inchiriere acesta trebuie inregistrat de proprietar la Administratia financiara de care apartine.
In contractul de comodat sau de inchiriere este bine sa mentionati procentul suportat de PFA din aceste cheltuieli.
De exemplu: daca utilizati o singura camera 30%.
Consultati si Ordinul 1040/ 2004 privind organizarea ??i conducerea eviden??ei contabile ??n partidÄ? simplÄ? de cÄ?tre persoanele fizice care au calitatea de contribuabil ??n conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.

User Maria Marcu
a raspuns userului Teodora Munteanu
la 17 Sep. 2011
VÄ? mul??umesc mult, doamna expert. Cu mult respect ??i considera??ie, M.M.