Buna Ziua,
Sunt PFA-oriflame-pana in acest moment am declarat PFA-ul inchis intrucat am functionat pe "minus"
Pentru al redeschide trebuie sa merg la registrul comertului si sa intocmesc declaratii fiscale.
Ce documente,registre si delaratii fiscale ar trebui sa intocmesc pentru al redeschide, ce documente,registre si declaratii fiscale ar trebui sa intocmesc pentru a fi la zitinand cont de faptul ca neavand profit fiind pe minus anii anteriori nu am intocmit documente si registre
Sunt PFA-oriflame-pana in acest moment am declarat PFA-ul inchis intrucat am functionat pe "minus"
Pentru al redeschide trebuie sa merg la registrul comertului si sa intocmesc declaratii fiscale.
Ce documente,registre si delaratii fiscale ar trebui sa intocmesc pentru al redeschide, ce documente,registre si declaratii fiscale ar trebui sa intocmesc pentru a fi la zitinand cont de faptul ca neavand profit fiind pe minus anii anteriori nu am intocmit documente si registre
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 27 Ian. 2012
Contribuabilii care obtin venituri din activitati independente sunt obligati, potrivit prevederilor art. 49 alin. 8 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare, sa organizeze si sa conduca evidenta contabila in partida simpla.
Persoanele fizice autorizate, au obligatia obtinerii si completarii unor registre si documente obligatorii.
Registrul unic de control. Se achizitioneaza de la finante organul fiscal pe raza caruia se afla sediul contribuabilului in termen de 30 de zile de la infiintare pentru toate tipurile de PFA.
E necesar de avut atat la sediu cat si pentru fiecare punct de lucru daca este cazul.
Registrul-jurnal de incasari cod 14-1-1/b se foloseste ca document de inregistrare a incasarilor si platilor de catre PFA impozitate in sistem real. Este documentul care arata situatia financiara a PFA.
Registrul inventar cod 14-1-2/a se foloseste de catre PFA pentru inventarierea patrimoniului.
Registrul de evidenta al salariatilor. Se completeaza in format electronic de catre PFA-urile care au salariati.
Veti depune declaratia 220 privind venitul estimat- vezi OMEF 2371/2007 cu modificarile si completarile ulterioare. Impozitul se calculeaza proportional pentru numarul de luni din an ramase.
Totodata, pentru declaratiile la Casa de pensii si Casa de sanatate de care apartineti consultati OUG 58/ 2010.