Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

lichidare de firma documente si declaratii

Va rog daca se poate sa ma ajutati cu informati iin ce priveste lichiadrea unei firme: ce acte trebuie sa depun, unde trebuie depuse, ce declaratii mai trebuie depuse.

Multumesc.
Adaugata in   Declaratii si Formulare

1 raspuns


la 14 Aug. 2014
In cazul lichidarii unei societati, trebuie sa contactati un lichidator autorizat care va solicita documentele contabile si va constitui dosarul de lichidare. Acesta va incheia un bilant in timpul exercitiului financiar dupa ce procedurile de lichidare a patrimoniului vor fi incheiate, urmand ca in baza unei hotarari sa se radieze societatea de la Registrul comertului
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x