Buna ziua.
Pentru obtinerea kit-ul de semnatura electronica pentru depunerea declaratiilor s-a ocupat asociatul unic al firmei, insa declaratiile le depune contabilul.Este ok sa fie trecut pe declaratie la "intocmit" numele contabilului dar semnatura electronica sa fie cu numele asociatului unic?
Pentru obtinerea kit-ul de semnatura electronica pentru depunerea declaratiilor s-a ocupat asociatul unic al firmei, insa declaratiile le depune contabilul.Este ok sa fie trecut pe declaratie la "intocmit" numele contabilului dar semnatura electronica sa fie cu numele asociatului unic?
Adaugata in
1 raspuns
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 07 Iul. 2014
Obtinerea semnaturii electronice este pentru a plasa raspunderea depunerii acestor declaratii persoanei respective. Semantura electronica o poate obtine orice persoana imputernicita legal sau cu pregatire specializata, Daca declaratiile sunt semnate electronic de catre asociatul societatii, dar intocmite de catre contabil, se presupune ca asociatul este raspunzator de depunere si continut.