Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Kit-ul pentru semnatura electronica trebuie sa fie pe numele contabilului

Buna ziua.
Pentru obtinerea kit-ul de semnatura electronica pentru depunerea declaratiilor s-a ocupat asociatul unic al firmei, insa declaratiile le depune contabilul.Este ok sa fie trecut pe declaratie la "intocmit" numele contabilului dar semnatura electronica sa fie cu numele asociatului unic?

1 raspuns


la 07 Iul. 2014
Obtinerea semnaturii electronice este pentru a plasa raspunderea depunerii acestor declaratii persoanei respective. Semantura electronica o poate obtine orice persoana imputernicita legal sau cu pregatire specializata, Daca declaratiile sunt semnate electronic de catre asociatul societatii, dar intocmite de catre contabil, se presupune ca asociatul este raspunzator de depunere si continut.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x