Buna ziua, am si eu o mica problema. Luna trecuta am preluat o firma ptr a tine contabilitatea, cand am depus declaratia 112 la anaf in data de 24,07,2014, s-a constatat ca a mai fost depusa de celalalt contabil ptr 1/2 din luna trecuta partea dumnealui.contractul dumnealui incatand de la jumatatea lunii trecute. cum ar trebui sa procedez sa fie in regula rectificata aceasta declaratie.
Va multumesc!
Va multumesc!
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 27 Iul. 2014
Cred ca acel contabil nu a fost instiintat ca a incetat contractul de munca, de aceea a depus declaratia 12 si pentru luna iunie 2014 cu datele pe care le avea in acel moment. In primul rand va recomand sa clarificati situatia pentru a nu fi nevoie de rectificari si pentru celelalte declaratii.
Daca in sistem figureaza o declaratie inregistrata va trebui sa depuneti rectificativa,pentru a inlocui precedenta declaratie, aceasta putandu-se face online in termenul de depunere sau cu memoriu la registratura administratiei teritoriale.