Buna ziua, am si eu o mica problema. Luna trecuta am preluat o firma ptr a tine contabilitatea, cand am depus declaratia 112 la anaf in data de 24,07,2014, s-a constatat ca a mai fost depusa de celalalt contabil ptr 1/2 din luna trecuta partea dumnealui.contractul dumnealui incatand de la jumatatea lunii trecute. cum ar trebui sa procedez sa fie in regula rectificata aceasta declaratie.
Va multumesc!
Va multumesc!
Adaugata in
1 raspuns
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 27 Iul. 2014
Cred ca acel contabil nu a fost instiintat ca a incetat contractul de munca, de aceea a depus declaratia 12 si pentru luna iunie 2014 cu datele pe care le avea in acel moment. In primul rand va recomand sa clarificati situatia pentru a nu fi nevoie de rectificari si pentru celelalte declaratii.
Daca in sistem figureaza o declaratie inregistrata va trebui sa depuneti rectificativa,pentru a inlocui precedenta declaratie, aceasta putandu-se face online in termenul de depunere sau cu memoriu la registratura administratiei teritoriale.