Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

depunere declaratii electronice cu un singur certificat pentru mai multe firme

Va rog sa ma ajutati in legatura cu "pasii" care trebuie urmati pentru a depune declaratii on-line cu acelasi certificat digital pentru inca o firma-persoana juridica.
Am inteles ca trebuie descarcat un nou formular 105 care trebuie depus la A.J.F.P. impreuna alte documente (imputernicire, ...), dar nu am reusit sa fac acest lucru.
Va multumesc .
E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!


Nota de informare

1 raspuns


la 30 Ian. 2014
Formularul care se va depune la Anaf este 150 nu 105 (de altfel acest formular nu exista). Cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat se completeaza, se transmite electronic si se listeaza prin functionalitatile puse la dispozitie de serviciul "Depunere declaratii on-line". Pasii sunt urmatorii: Accestati pagina anaf- accesati din bara (declaratii electronice)- in stanga apare o fereasta din care selectati "declaratii electronice" - selectati "Înregistrare certificate calificate persoane juridice/reprezentant fiscal"-selectati "Înregistrare certificate calificate persoane juridice/reprezentant fiscal"- in fereastra aparuta selectati formularul 150 si completati datele solicitate- in josul paginii selectati obtinere formular 150. Listati formularul in doua exemplare. Aceasta se va depune la anaf si va fi însotit de: - documentul de identitate al titularului certificatului calificat, în original si în copie; - documentul de confirmare, în original si în copie, care atesta calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului; Documentul de confirmare a certificatului digital calificat se depune în format electronic, semnat digital de catre solicitant si confirmat prin semnatura electronica a autoritatii de certificare. - documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil; (acest document se depune în situatia în care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat).
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x