Mai am o intrebare dar din alta categorie.
La reinnoirea certificatului digital trebuie depuse din nou, la Administratia Financiara , declaratiile 150 pentru toate firmele de pe certificatul initial?
La reinnoirea certificatului digital trebuie depuse din nou, la Administratia Financiara , declaratiile 150 pentru toate firmele de pe certificatul initial?
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 07 Sep. 2012
Nu se mai depune 150 pentru reinnoirea certificatului.
Pentru reinnoirea certificatului digital, trebuie sa descarcati formularul ,,Document de confirmare? de pe site-ul anaf, pe care sa il completati cu datele de identificare si adresa de e-mail.
Formularul completat se semneaza cu noul certificat digital achizitionat si se trimite prin e-mail la furnizorul certificatului, care il va semna la randul lui si va va inapoia documentul.
Ulterior, pe site-ul anaf, trebuie sa accesati Declaratii electronice, sectiunea Reinnoire certificate calificate. In aceasta pagina, selectati documentul de confirmare primit de la furnizorul certificatului digital si apasati butonul Transmite documentul.
ANAF va trimite un e-mail de confirmare care va informeaza ca noul numar al certificatului a fost introdus in baza sa de date si ca puteti folosi noul certificat calificat pentru a accesa serviciile ANAF si a depune documente electronice.