Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

cand se poate depune bilantul de lichidare

Buna ziua,
Am urmatoarea situatia:
managementul a luat decizia de a inchide firma, insa firma are un proiect in derulare cu un client, contract ce urmeaza a genera venituri in luna august su in prima parte a lunii septembrie.
in luna septembrie se va emite catre client o factura pe baza raportului intocmit pentru luna august.
S-a luat legatura cu un cabinet de avocatura pentru a demara procesul, dar dna avocat mi-a spus sa depun bilantul de lichidare, nu am mai depus niciodata, nu stiu care sunt pasii de urmat.
Eu cred ca ar fi corect sa depun acest bilant in momentul in care raportul contractual cu clientul inceteaza,si stiu ca nu mai am nimic de facturat si nimic de incasat.
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns, si cu pasii pe care eu ca si contabil trebuie sa ii fac pentru a face acest bilantul de inchidere, ce trebuie mai exact sa inchid.
multumesc

1 raspuns


la 22 Aug. 2017
Pentru inchidere se ia decizia prin hotarare aga de lichidare voluntara. Punerea in aplicare presupune finalizarea operatiunilor economice, lichidarea patrimoniului, stingerea datoriilor, certificat de atestare fiscala, bilant de lichidare, depunere dosar onrc.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x