Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

cabinet de avocatura

Un cabinet de avocatura, neplatitor de TVA, cu contabilitatea organizata in partida simpla ce declaratii trebuie sa intocmeasca si sa depuna?
Adaugata in   Declaratii si Formulare
E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!


Nota de informare

1 raspuns


la 28 Nov. 2012
Avand in vedere prevederile OUG nr. 125/2011 incepand cu 1 iulie 2012, contributiile sociale datorate de persoanele fizice au trecut in administrarea ANAF. Declararea veniturilor care reprezinta baza lunara de calcul a contributiilor sociale se realizeaza de catre contribuabilii prin depunerea la organul fiscal de domiciliu a unei declaratii privind venitul asigurat la sistemul public de pensii, formular 600, aprobat prin Ordinul presedintelui ANAF nr. 874/2012. Totodata se va depune declaratia 220“Declaratia privind venitul estimat” declaratia 200 declaratia de venit declaratia 392A In cazul asocierilor fara personalitate juridica, acestia au obligatia de a depune formularul 204
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x