Un cabinet de avocatura, neplatitor de TVA, cu contabilitatea organizata in partida simpla ce declaratii trebuie sa intocmeasca si sa depuna?
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 28 Nov. 2012
Avand in vedere prevederile OUG nr. 125/2011 incepand cu 1 iulie 2012, contributiile sociale datorate de persoanele fizice au trecut in administrarea ANAF.
Declararea veniturilor care reprezinta baza lunara de calcul a contributiilor sociale se realizeaza de catre contribuabilii prin depunerea la organul fiscal de domiciliu a unei declaratii privind venitul asigurat la sistemul public de pensii, formular 600, aprobat prin Ordinul presedintelui ANAF nr. 874/2012.
Totodata se va depune
declaratia 220“Declaratia privind venitul estimat”
declaratia 200 declaratia de venit
declaratia 392A
In cazul asocierilor fara personalitate juridica, acestia au obligatia de a depune formularul 204