O societate primeste facturi pentru marfuri achizitionate emise cu TVA pe care le-a achitat integral de la un furnizor caruia i s-a anulat codul de TVA, conform informatiilor de pe portalul ANAF(la data efectuarii tranzactiei furnizorul nu avea la cunostinta ca este inactiv). Daca societatea, in baza contractului incheiat cu furnizorul, vrea sa returneze marfa, care sunt documentele ce se intocmesc si daca prin returnare se anuleaza prevederile art. 11 alin . (1^3) si prevederile art. 21 alin. (4) lit. r) din Codul fiscal ?
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 11 Apr. 2013
Avand Cod fiscal Art. 21 alin. 4 lit. r, sunt nedeductibile cheltuielile inregistrate in evidenta contabila, care au la baza un document emis de un contribuabil inactiv al carui certificat de inregistrare fiscala a fost supendat in baza ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.