Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Subventie angajare persoana peste 45 ani

O SRL care a angajat in martie 2013 o persoana de peste 45 ani poate sa beneficieze de subventie conform art.85/Lg.76/2002 daca nu a luat repartitie pentru angajare?
Se pare ca la dosar se cere si aceasta repartitie chiar daca nu se mai lucreaza cu ITM pentru carti de munca.
Va multumesc.
Adaugata in   Codul fiscal

2 raspunsuri


la 23 Mar. 2013
Pentru a obtine subventia de la AJOFM este necesar sa: 1. încheiati o conventie cu agentia; 2. depuneti o declaratie pe propria raspundere, din care sa rezulte ca în ultimii 2 ani nu ati mai fost în raporturi de munca sau de serviciu cu persoanele angajate; 3. prezentati urmatoarele documente: - pentru someri în varsta de peste 45 de ani: a) act de identitate (copie); b) actul in baza caruia au fost incadrati in munca (copie). - pentru someri întretinatori unici de familie monoparentala: a) act de identitate (copie); b) actul in baza caruia au fost incadrati in munca (copie); c) declaratie pe propria raspundere ca este intretinator unic de familie; d) declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca membrii adulti de familie nu au venituri sau au venituri mai mici decat venitul minim garantat prevazut de lege; e) actele de stare civila ale membrilor de familie aflati in intretinere, fata de care au obligatia legala de intretinere (copie); f) hotararea judecatoreasca definitiva sau, dupa caz, actul de deces al sotului/sotiei, pentru persoanele care au ramas intretinatori unici ai copiilor aflati in intretinere (copie). - pentru persoanele cu handicap: a) certificat eliberat de comisia de expertiza medicala a persoanelor cu handicap (copie); b) act de identitate (copie); c) actul in baza caruia au fost incadrate in munca (copie).
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 23 Mar. 2013
Buna ziua, In completarea celor spuse mai jos ar trebui sa stiti ca: Conditii principale pentru acordarea subventiei sunt: • raporturile de munca cu persoanele angajate din aceste categorii sa fie mentinute cel putin 2 ani; • persoanele mentionate sa fie incadrate in munca pe perioada nedeterminata; Restituirea sumelor primite poate interveni in urmatoarele cazuri: • in cazul in care raportul de munca inceteaza anterior expirarii termenului de 2 ani, daca incetarea are loc in temeiul art. 55 lit. b), art. 56 lit. e) si f) si art. 65 din Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare sau, pentru functionarii publici, in temeiul art. 97 lit. b), art. 98 alin. (1) lit. e) si art. 99 alin. (1) lit. a)-c) din Legea nr. 188/1999, republicata; • in acest caz, se restituie in totalitate sumele incasate pentru fiecare persoana, plus dobanda de referinta a Bancii Nationale a Romaniei in vigoare la data incetarii raporturilor de munca sau de serviciu; • de asemenea, in aces caz, angajatorii nu mai pot beneficia de o noua subventie din bugetul asigurarilor de somaj pe o perioada de 2 ani de la data incetarii raporturilor de munca.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x