Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

srl-d scutire de la plata cas angajator

O societate s-a infiintat ca SRL-D in luna decembrie 2014.
In luna ianuarie 2015 angajeaza un salariat cu norma intreaga pe perioada nedeterminata. Nu a aplicat pentru obtinere alocatii financiare nerambursabile de la OTIMMC.
In acest caz avea dreptul la scutire de la plata CAS angajator pentru 1 salariat sau aceasta facilitate este acordata doar daca ai doi salariati?
Si in acest caz de neaplicare la fondurile nerambursabile si avand doar un salariat cand isi pierde calitatea de SRL-D?
Adaugata in   Codul fiscal

1 raspuns


la 05 Sep. 2015
Obligatiile unei srl-d conform OUG 6/2011, sunt: -sa notifice in scris cu privire la infiintare O.T.I.M.M.C. competent in termen de cel mult 30 de zile lucratoare de la inregistrare -sa angajeze cu contract de munca pe durata nedeterminata cu norma intreaga si sa mentina in activitate cel putin 2 salariati de la momentul obtinerii facilitatilor, pana la pierderea calitatii de microintreprindere -sa reinvesteasca anual cel putin 50% din profitul realizat -sa depuna la O.T.I.M.M.C situatiile financiare semestriale si anuale precum si un raport semestrial de progres pe o perioada de 3 ani Facilitatile pe care le poate obtine srl-d sunt: -alocatie financiara nerambursabila de maxim 50% din planul de afaceri pana la 10000 euro -garantii pentru credit bancar -scutirea platii cas pentru maxim 4 salariati cu venituri in limta salariului mediu pe economie -scutirea platii taxelor de inregistrare si consiliere gratuita In concluzie, calitatea de srl-d impune respectarea conditiilor prezentate altfel societatea este obligata sa restituie facilitatile obtinute pana in acel moment, ca si in cazul celorlalte proiecte de obtinere de fonduri nerambursabile. Conditiile pentru obtinerea calitatii de srl-d sunt in contractul semnat la infiintare, unde aveti mentionate si penalitatile.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x