Buna ziua!
Am o societate cu 2 puncte de lucru, fiecare cu cate 2 angajati si inca un angajat pe sediu (comert cu amanuntul). Banii incasati zilnic din cele 2 magazine, ii aduce administratorul la sfarsit de saptamana la sediu. Am 3 registre de casa cate unul pentru fiecare magazin si unul pentru sediu.
Pe fiecare din cele 2 magazine inregistrez Z-urile zilnice si facturile de marfa aferente plus platile acestora. Restul cheltuielilor (toate salariile, chiria celor 2 puncte de lucru, contracte SSM, energie electrica, plata contributiilor salariale, s.a.m.d), este corect daca sunt facute din casieria sediului, sau din fiecare punct de lucru sa platesc cheltuielile acestuia?
Multumesc
Am o societate cu 2 puncte de lucru, fiecare cu cate 2 angajati si inca un angajat pe sediu (comert cu amanuntul). Banii incasati zilnic din cele 2 magazine, ii aduce administratorul la sfarsit de saptamana la sediu. Am 3 registre de casa cate unul pentru fiecare magazin si unul pentru sediu.
Pe fiecare din cele 2 magazine inregistrez Z-urile zilnice si facturile de marfa aferente plus platile acestora. Restul cheltuielilor (toate salariile, chiria celor 2 puncte de lucru, contracte SSM, energie electrica, plata contributiilor salariale, s.a.m.d), este corect daca sunt facute din casieria sediului, sau din fiecare punct de lucru sa platesc cheltuielile acestuia?
Multumesc
Adaugata in
1 raspuns
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 07 Mar. 2015
Platile societatii se pot efectua din orice cont sau caserie care are disponibil.