Buna ziua
Am urmatoarea situatie- o firma inregistrata in Romania si-a deschis punct de lucru / sediu permanent in Italia, administratorul a mers in italia la camera de comert si a obtinut un cod IVA de TVA care este diferit de cel din Romania.
* as vrea sa stiu unde se inregistreaza actele din Italia, acolo sau in Romania?
*unde platesc impozitul pe venit si TVA, pentru a evita dubla impunere?
*eu cred ca actele ar trebui centralizate in romania, deoarece aici se face bilantul
*ce legislatie exista pentru aceasta situatie
*societatea are si salariati a caror contributii sunt retinute si virate aici in Romania, dar ei sunt trimisi la munca in Italia
Va multumesc frumos!
Am urmatoarea situatie- o firma inregistrata in Romania si-a deschis punct de lucru / sediu permanent in Italia, administratorul a mers in italia la camera de comert si a obtinut un cod IVA de TVA care este diferit de cel din Romania.
* as vrea sa stiu unde se inregistreaza actele din Italia, acolo sau in Romania?
*unde platesc impozitul pe venit si TVA, pentru a evita dubla impunere?
*eu cred ca actele ar trebui centralizate in romania, deoarece aici se face bilantul
*ce legislatie exista pentru aceasta situatie
*societatea are si salariati a caror contributii sunt retinute si virate aici in Romania, dar ei sunt trimisi la munca in Italia
Va multumesc frumos!
Adaugata in