In urma procesului de productie a unui produs finit o materie prima se distruge calitativ, astfel incat nu mai poate fi valorificata.
Conform art.21 alin 4 lit.c aceasta reprezinta o cheltuiala nedeductibila, dar nu este necesara ajusterea de Tva in acest caz cf.art.148 alin.2 lit b din Codul Fiscal daca degradarea este dovedita cu documente si bunurile sunt distruse.Care ar fi aceste documente necesare pentru a nu fii nevoie de ajustarea TVA-ului?
Conform art.21 alin 4 lit.c aceasta reprezinta o cheltuiala nedeductibila, dar nu este necesara ajusterea de Tva in acest caz cf.art.148 alin.2 lit b din Codul Fiscal daca degradarea este dovedita cu documente si bunurile sunt distruse.Care ar fi aceste documente necesare pentru a nu fii nevoie de ajustarea TVA-ului?
Adaugata in
1 raspuns
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 28 Nov. 2014
Pentru materia prima care nu mai corespunde calitativ se pot face analize la un laborator de specialitate sau se constituie o comisie tehnica. Documentul care justifica incompatibilitatea materiilor prime este certificatul de calitate emis de laborator sau raportul de expertiza tehnica emis de comisie.