Buna ziua,
Un client a comandat gresit un produs. Care este procedura pentru inlocuire in conditiile in care eu am marfa adusa din UE.
Pentru client : fac factura de storno si facturare produs bun?
4111=707 storno si facturare cu aceeasi valoare.
Pentru furnizorul din UE: trebuie dsa fac invoice cu pds pe care il returnez sau este suficient ca fz sa imi faca un credit note( produsul pe care il vrea clientul este mai ieftin decat precedentul) si pe baza acestui si a doc de transport sa scot marfa din gestiune.?
371=401 storno cu diferenta intre valoarea primului produs si valoarea celui de-al doilea?
Multumesc
Un client a comandat gresit un produs. Care este procedura pentru inlocuire in conditiile in care eu am marfa adusa din UE.
Pentru client : fac factura de storno si facturare produs bun?
4111=707 storno si facturare cu aceeasi valoare.
Pentru furnizorul din UE: trebuie dsa fac invoice cu pds pe care il returnez sau este suficient ca fz sa imi faca un credit note( produsul pe care il vrea clientul este mai ieftin decat precedentul) si pe baza acestui si a doc de transport sa scot marfa din gestiune.?
371=401 storno cu diferenta intre valoarea primului produs si valoarea celui de-al doilea?
Multumesc
Adaugata in
1 raspuns
Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 17 Feb. 2014
Furnizorul dvs. poate emite invoice storno sau credit note. Sunt valabile ambele. In baza acestuia scoateti produsul din gestiune. Pentru produsul nou comandat furnizorul din UE va emite invoice in baza caruia incarcati gestiunea cu produsul nou.
Atentie trebuie sa stornati si factura initiala emisa catre client pentru produsul inlocuit:
Emiteti factura pentru produsul nou si nu uitati de descarcarea de gestiune.