Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

inchiriere sediu

Buna ziua ,
O societate cu administrator unic doreste sa inchirieze de la propriul administartor o cladire pt sediu social . Aceasta cladire ar necesita o investitie serioasa pt a putea fi utilizata in mod corespunzator ca si sediu firma.

Intrebarea este daca facem un ctr. de inchiriere intre administartor si firma cheltuielile cu investitia de renovare se pot deduce pe cheltuielie societatii sau nu ?
Adaugata in   Codul fiscal Contabilitate
E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!


Nota de informare

1 raspuns


la 24 Feb. 2014
Da, se pot inregistra. Acestea vor fi deductibile, doar daca in contractul de inchiriere se va cuprinde si oun articol referitor la faptul ca societatea va suporta toate cheltuielile cu reparatiile, imbunatatirile, dotarile etc. spatiului respectiv. Toate aceste cheltuieli se vor inregistra in contul 231, iar la receptia lucrarilor se vor trece pe contul 212-analitic pentru amenajari. Aceste amenajari se vor amortiza pe peroada de valabilitate a contractului de inchiriere.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x