Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

impozit pe venit

O societate comerciala achizitioneaza de la o persoana fizica lemn invechit provenit din demolari . Ce document este necesar si ce obligatii fiscale are societatea comerciala ?
Adaugata in   Codul fiscal

1 raspuns


la 07 Mar. 2012
Incheiati contract si intocmiti Borderou de achizitie si dispozitie de plata. Borderou de achizitie 1. Serveste ca: - document de inregistrare in gestiune a produselor cumparate; - document justificativ de inregistrare in contabilitate a valorii produselor cumparate; - document pentru justificarea sumelor primite ca avans spre decontare pentru achizitii sau pentru decontarea sumelor platite pentru achizitii. 2. Se intocmeste in doua exemplare de catre delegatul insarcinat sa aprovizioneze unitatea cu produse de pe piata taraneasca, de la producatorii individuali sau de la alte persoane fizice, in momentul achizitiei. Se semneaza de delegatul care face achizitiile respective si de gestionarul care primeste marfa. 3. Circula: - la gestiune, pentru semnarea de primire a produselor si intocmirea Notei de receptie si constatare de diferente ambele exemplare; - la compartimentul financiar-contabil exemplarul 1; - ramane in carnet exemplarul 2. 4. Se arhiveaza: - la compartimentul financiar-contabil exemplarul 1; - la delegatul achizitor exemplarul 2. 5. Continutul minimal obligatoriu de informatii al formularului este urmatorul: a pentru formularul cod 14-4-13: - denumirea unitatii; codul de identificare fiscala; sediul localitatea, str., numar; judetul; - denumirea, numarul si data ziua, luna, anul intocmirii formularului; - produsul; codul; U/M; cantitatea; pretul unitar de achizitie; valoarea achizitiei; - semnaturi: achizitor, gestionar; b pentru formularul cod 14-4-13/a: - denumirea unitatii; codul de identificare fiscala; sediul localitatea, str., numar; judetul; - denumirea, numarul si data ziua, luna, anul intocmirii formularului; - produsul; codul; U/M; cantitatea; pretul unitar de achizitie; valoarea achizitiei; pretul unitar de alimentatie publica; valoarea de alimentatie publica; - semnaturi: achizitor, gestionar; c pentru formularul cod 14-4-13/b: - denumirea unitatii; codul de identificare fiscala; sediul localitatea, str., numar; judetul; - denumirea, numarul si data ziua, luna, anul intocmirii formularului; - numarul si data contractului; producatorul: numele si prenumele, domiciliul, seria si numarul actului de identitate; - denumirea produselor; codul; U/M; cantitatea; pretul unitar; valoarea; avansul acordat; suma platita; semnatura de primire a sumei; - semnaturi: achizitor, gestionar.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x