O societate comerciala din Romania are contractate doua imprumuturi:
- un imprumut de la o banca din Romania;
- un imprumut de la un asociat, persoana fizica din Romania, purtator de dobanda.
Intrebare:
1. Cine declara si plateste impozitul pe dobanda?
2. Cand se declara si plateste impozitul pe dobanda, la momentul inregistrarii sau la momentul achitarii dobanzii in cazul in care nu se achita dobanda in momentul inregistarii?
Va multumesc
- un imprumut de la o banca din Romania;
- un imprumut de la un asociat, persoana fizica din Romania, purtator de dobanda.
Intrebare:
1. Cine declara si plateste impozitul pe dobanda?
2. Cand se declara si plateste impozitul pe dobanda, la momentul inregistrarii sau la momentul achitarii dobanzii in cazul in care nu se achita dobanda in momentul inregistarii?
Va multumesc
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 08 Mai. 2012
Asociatul va declara acele venituri prin D200 va plati impozitul.