Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Firma organizatoare de evenimente

Buna ziua! Sunt o firma organizatoare de evenimente si am nevoie de ajutorul dvs pentru a-mi clarifica niste nebuloase:
1. Pentru marfa pe care o vand in cadrul evenimentului trebuie sa am casa de marcat?
2. Cotorul de la bonurile eliberate la evenimentul respectiv ce fac cu el? Exista un registru (cum era candva la chitante si facturi -Fisa tipizate) in care trebuie sa-i trec seria si numarul si daca da, care este autoritatea in masura sa mi-l elibereze? Mentionez faptul ca cei de la administratia fiscala m-au trimis la administratia locala ca ei nu stiu de asa ceva!
Va multumesc!
Adaugata in   Codul fiscal

1 raspuns


la 09 Sep. 2013
Avand in vedere Art. 1.alin. (1) OUG nr. 28/1999 operatorii economici care efectueaza livrari de bunuri cu amanuntul, precum si prestari de servicii direct catre populatie sunt obligati sa utilizeze aparate de marcat electronice fiscale. Operatorii economici prevazuti la alin. (1), denumiti in continuare utilizatori, au obligatia sa emita bonuri fiscale cu aparate de marcat electronice fiscale si sa le predea clientilor. La solicitarea clientilor, utilizatorii vor elibera acestora si factura fiscala. Raportul Z urmeaza sa fie inregistrat in contabilitatea dvs.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x