Buna ziua,
Cum se poate factura o diferenta de pret unui client si ce trebuie trecut pe aceasta factura , in cazul in care s-a facturat initial cu un pret mai mic,iar clientul nu accepta stornarea facturii si refacturarea, ci doreste o factura de diferenta de pret.Este vorba despre vanzare marfa, iar marfa a fost descarcata din gestiune pe factura initiala.
Va multumesc.
Cum se poate factura o diferenta de pret unui client si ce trebuie trecut pe aceasta factura , in cazul in care s-a facturat initial cu un pret mai mic,iar clientul nu accepta stornarea facturii si refacturarea, ci doreste o factura de diferenta de pret.Este vorba despre vanzare marfa, iar marfa a fost descarcata din gestiune pe factura initiala.
Va multumesc.
Adaugata in
1 raspuns
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 05 Dec. 2014
Din punctul de vedere al furnizorului, pe factura se aplica pozitia facturata anterior cu valoare negativa si o pozitie noua cu aceleasi produse cu valoarea reala, pentru client fiind vorba despre inregistrarea diferentei de pret.
Facturarea diferentei de pret fara produse este fara obiect, aceasta este posibila doar in cazul serviciilor