Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

documente necesare in cazul vanzarii catre un client roman

Buna ziua,
Ce documente sunt necesare pentru o vanzare catre un client roman? Este suficienta factura si avizul? Atat furnizorul cat si clientul sunt in Romania.

1 raspuns


la 05 Mar. 2015
Documentele in cazul vanzarii de produse sau servicii se stabilesc in functie de tipul de vanzare, cu ridicata sau cu amanuntul, de locul unde se face transferul de proprietate, de tipul persoanei care cumpara. Pentru vanzarea cu amanuntul a produselor din locatia vanzatorului se emite bon fiscal si factura, pentru servicii fiind necesar si contract. In cazul vanzarii cu ridicata se emite factura si chitanta, fiind necesar si aviz de expeditie in cazul transferului de proprietate la cumparator.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x