Buna ziua,
Facturile stornate in interiorul societatii fara sa ajunga la client dintr-o greseala a noastra trebuiesc date si clientului pentru ca numarul de facturi declarate in 394 sa dea in incrucisare ? de ex : am facturat niste piese din greseala altui client in loc de clientul care mi le a solicitat, aceasta greseala sesizand-o imediat iar factura neajugand la nici unul dintre clienti , sunt obligata sa ii dau factura clientului caruia i-am gresit facturarea ca sa se poate inregistra cu ea cat si cu stornarea doar ca sa dea pe declaratia nr de facturi ?
Mentionez faptul ca noi avem un program de contabilitate care nu permite anularea sau postarea pe acelasi nr de factura , tot ce se posteaza ramane in sistem si la orice greseala se fac stornari sau note contabile de corectie.
Multumesc
Facturile stornate in interiorul societatii fara sa ajunga la client dintr-o greseala a noastra trebuiesc date si clientului pentru ca numarul de facturi declarate in 394 sa dea in incrucisare ? de ex : am facturat niste piese din greseala altui client in loc de clientul care mi le a solicitat, aceasta greseala sesizand-o imediat iar factura neajugand la nici unul dintre clienti , sunt obligata sa ii dau factura clientului caruia i-am gresit facturarea ca sa se poate inregistra cu ea cat si cu stornarea doar ca sa dea pe declaratia nr de facturi ?
Mentionez faptul ca noi avem un program de contabilitate care nu permite anularea sau postarea pe acelasi nr de factura , tot ce se posteaza ramane in sistem si la orice greseala se fac stornari sau note contabile de corectie.
Multumesc
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 20 Apr. 2015
Pentru reglarea erorii produse, se va face o factura de storno care va fi inregistrata cu nota contabila si va aparea in declaratiile societatii cu semnul negativ, si refacturarea catre clientul corect. Facturile eronate fiind emise catre o firma care a primit un formular, se va inaintaa si factura stornata cu o nota explicativa.