Societatea are mijloace fixe amortizate care totusi functioneaza , ce obligatii am in acest caz din punct de vedere legislativ si contabil?
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
2 raspunsuri

Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 19 Mai. 2014
Daca sunt amortizate integral, nu mai aveti nici o obligatie. Acestea vor ramane in contabilitate evidentiate pe conturile de mijloace fixe, pana la iesirea acestora din patrimoniu (vanzare, casare, etc).
Daca aceste mijloace fixe de care amintiti sunt cladiri, atnci aveti in vedere ca trebuie sa le reevaluati din 3 in 3 ani, iar raportul de evaluare sa-l depuneti si la Directia de impozite si taxe locale de care apartineti.