Buna ziua!
Am un PFA care detine un spatiu inchiriat pe care l-a inchiriat la randul lui altor 3 societati.
A cumparat in valoare de 6300 ron materiale pentru acoperis (burlane, tigle, coturi.... mai multe produse de valori micute fiecare).
Intrebarea este daca pot considera aceste 2 facturi ca fiind niste reparatii si sa le inregistrez direct pe cheltuiala sau trebuie pe modernizare si sa le amortizez? (nu a mai avut astfel de facturi pana acum).
Multumesc
Am un PFA care detine un spatiu inchiriat pe care l-a inchiriat la randul lui altor 3 societati.
A cumparat in valoare de 6300 ron materiale pentru acoperis (burlane, tigle, coturi.... mai multe produse de valori micute fiecare).
Intrebarea este daca pot considera aceste 2 facturi ca fiind niste reparatii si sa le inregistrez direct pe cheltuiala sau trebuie pe modernizare si sa le amortizez? (nu a mai avut astfel de facturi pana acum).
Multumesc
Adaugata in
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"!
2 raspunsuri
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 28 Dec. 2018
Daca aveti un deviz cu utilizarea acestor materiale, incadrarea cheltuielii este ca reparatie. Pentru modernizare trebuie sa se aduca un plus de utilitate constructiei (in cazul prezentat este doar operatiunea de inlocuire a unor componente uzate).
User Ankesamon Helm
a raspuns userului adrian condurache
la 08 Ian. 2019
In primul rand fie ca sunt reparatii sau cumparati veti inregistra:628,44269=401, iar de sunt cumparate la obiecte de inventar, de nu sunt mijloasce fixe 303,4426=401